טיפול בשמנים ארומטיים

בחורף כשהגוף מתחיל לגרד בגלל יובש וקור חשוב להזין את הגוף בנוזלים, בנוסף למים וחליטות תה חשוב למרוח את העור במגוון שמנים אתרים המשפרים את ההרגשה להפליא, לעורר את חיות העור ולהעניק רכות לתאי הגוף.

בהמשך לפוסט יש מתכון ממנו תוכלו להנות להכין שמן הזנה לגוף שמנים אלו מקלים על מחלות זהומיות, על תופעות התקררות שיעול ונזלת הקשורות לנשימה.

שמן אתרי אשוח סיבירי:

מטפל במקרים של קוצר נשימה, זיהומים מהסביבה מהאויר שאנו נושמים, הגורמים לקשיים בנשימה במקרים של שיעול נזלת מומלץ להבעיר מבער לשים מים ולטפטף כ- 4/5 טיפות לשים בחדר המגורים או חדר הילדים.

שמן אתרי לבונה :

שמן מרגיע במיוחד למקרים של פחדים, חרדה, מאזן את הנשימה, מטפל באסטמה וברונכיטיס מומלץ למרוח על בית החזה (לא ישירות) צריך קודם לדלל עם שמן זית או שמן נשא אחר כמו שמן זרעי ענבים או שמן שקדים מתוקים שמן (שקדים מתוקים טוב מאוד להריוניות ).

את שמן השקדים המתוקים אפשר למרוח ישירות על העור והוא מקל על תחושות המתיחה הלא נעימה והגרד הנובע כתוצאה מכך.

שמן אתרי לבונה:

נוגד חימצון חזק מאוד, לכן יעיל בנוסף במקרים של התקמטות מוקדמת של העור, משלבים אותו עם שמנים נוספים להזנה בוקר / ערב מתכון בהמשך.

שמן אתרי מור:

מטפל בעור הפנים בסדקים וקמטים שנוצרים עם השנים בגוף אנטי דלקטי, מטפל במצבים של זיהום במערכת הנשימה, טוב למדיטציה (להבעיר בתוך מבער כמה טיפות) מטהר.*** אסור לנשים בהריון.

שמן אתרי הדס:
יעיל לטיפול עור הפנים יותר במצבים של עור עם נטיה להיות שמן הוא מעניק הבהרה אנטי דלקטי, מומלץ לשלב עם שמן לימון טוב מאוד גם לבעיות של אקנה פותח את הנשימה תורם מאוד לטיפוח השיער עור הפנים והגוף

שמן אתרי ברגומט:
בעל תכונה אנטיביוטית -מטהר ברמה גבוהה מחטא לטיפול בעור הפנים לעור שמנוני, מטפל בפצעי פנים במצבים של סבוראה, אקנה אגזמה יבשה או רטובה מקל במקרים של פסוריזיס, מיטיב עם מערכת הנשימה/ טוב לעסות איתו עיסוי מקומי לא באופן ישיר אלה עם שמן נשא לשמן זה יש השפעה מרוממת את מצב הרוח ויוצרת הרגשה נעימה וטובה אפשר לשים גם כמה טיפות באמבט.

מסלק רעלים ממערכת הנשימה טוב לשלב עם שמן אקליפוס ***(כשמורחים שמן ברגומט אין להחשף לשמש כ- 8 שעות לפחות) את השמן יש לשמור במקום מוצל.

שמן אתרי נרולי:
טוב ממש לטיפול אנטיאיג'ניג מחייה את עור הפנים מטפל בקמטים כשיש יובש מרומם את מצב הרוח מומלץ במיוחד לשלב אותו עם שמן גרניום וגם לבנדר בתוך במבער בבית מעורר שמחה

מתכון לטיפוח עור הפנים /גוף
שמן נשא (השמנים הטובים המומליצים הם שמן שקדים מתוקים המותאם גם להריוניות )שמן זרעי ענבים ושמן זית ( יש לקחת בחשבון את הריח המנלווה לשמן הזית )

יוצקים 20 מ"ל שמן נשא לבקבוק זכוכית
מוסיפים לשמן הנשא:
10 טיפות נרולי
10 טיפות לבונה
5 טיפות מור (לא לנשים הריוניות )
5 טיפות לבנדר
מורחים בבוקר או צהרים או/ ערב אחרי מקלחת תהנו

צלצל/י 0504201818
להזמנת טיפול (לנשים בלבד )

מטפלת בבעיות סיאטיקה מחלות כרוניות, נוירולוגיות, גב תחתון עליון, צוואר, חרדות חוסר שקט, בעיות עיכול, מחזור חודשי, דלקות, חיזוק ותחזוקה של בריאות הגוף נפש
טיפול אנרגטי שעה 250 ש"ח
טיפול שעה וחצי 300 ש"ח

גלה עוד על הטיפולים בשפע בריאות