חני שפע מ"שפע בריאות"

טיפול טווינא

חני שפע מ"שפע בריאות"
טיפול טווינא

טיפול טווינא הינו עיסוי אנרגטי דינמי בגוף המטופל, במקום ממוקד ועד לעבודה על כל הגוף.

טיפול טווינא הוא למעשה הפיזיותרפיה הסינית ושלושה דברים מבדילים בינה ובין הפיזיותרפיה המערבית.

הפיזיותרפיה המערבית לרוב משתמשת במיכשור חשמלי כדי לאבחן ולטפל ואילו ה"עיסוי טווינא", מבסס את הטיפול במגע אנרגטי ומהיר של המטפל.

הטיפול בפיזיותרפיה המערבית מבוסס ונשען על ידע ומחקר שברפואה הקונבנציונלית וטיפול בטווינא פועל על עקרונות הרפואה הסינית המסורתית ע"י עיסוי עמוק משלב מניפולציות באברי הגוף ונקודות צ'י קונג. כל זאת במטרה ליעל ולשפר את זרימת הצ'י (אנרגיית החיים), על מנת להביא את הגוף ואת אבריו הפנימים לתפקוד תקין ולרפא את עצמו.

הפיזיותרפיה המערבית עוסקת בעיקר במחלות והפרעות הקשורות בשלד, העצבים, מערכת השרירים, מערכת הנשימה, בעוד שהטווינא מטפלת גם בכל אלה ובנוסף במחלות פנימיות כגון: כאבי גב, מפרקים, כאבי מחזור, קשיים בעיכול, קשיים בתפקוד המיני, אסטמה ועוד…

טיפול טווינא הינו בבסיסו רפואה מונעת ובעזרתו ניתן לשפר התפתחות של מחלות, להסדיר תפקודים פיזיולוגים בגוף ולקדם את בריאותנו הכללית.

עיסוי טווינא היא שיטת טיפול מהעתיקות שיש ועם השנים תפסה מעמד מכובד בכל מרכז ומוסד רפואי שעיניינו ריפוי גוף/נפש לצד חברתה – הפיזיותרפיה המערבית. בכל העולם שיטת הטיפול בטווינא נחשבת לשיטה אפקטיבית ויעילה בבעיות אורתופדיות ופועלת על שרירי גוף, שלד, גידים ועצבים, הנעת הגוף, עבודה לעומק ומניפולציות באזורים חסומים שצברו עומסים .

העיסוי בטווינא הוא עיסוי שנראה כמעין ריקוד של המטפל אשר נע וחג סביב המטופל ונערך כ- 45 עד 50 דק'. בשל היותו טיפול מאוד דינאמי יכול לחוש המטופל הקלה בכאבים, נמרץ ואנרגטי יותר, כבר אחר הטיפול הראשון.

אנשים שלא מומלץ להם טיפול בטווינא הם אלה הסובלים מ :

אי יציבות חוליות, בעלי נטייה לפריקות, בעיות בקרישת דם, בעיות חמורות של לב, מח וריאות, אוסטאופורוזיס, פצעים פנימיים, נשים בהריון או ממש אחרי לידה, חולי נפש, מחלות עור דלקתיות, כוויות, חבורות, דימום פנימי או חיצוני, חולי אונקולוגיה.

שלך, חני שפע מ"שפע בריאות" – מגע עם נשמה

.

* לחצ/י כאן לתיאום ולקבלת טיפול במתנה עם קופון סדרת הטיפולים שלי *

.

 

גלה עוד על הטיפולים בשפע בריאות