תכונות קריסטלים

קריסטל קוורץ:
קוורץ צלול ידוע כ"מרפא המאסטר", "אבן הכוח" מגביר אנרגיה כוונה ומחשבה
גבישי קוורץ שקופים פועלים כמגבירי אנרגיה. לא משנה מה האנרגיה שתגיע, בנוכחותם היא תתעצם מפני שהיא כמו סוג של זכוכית מגדלת לאנרגיה ולרגשות שלנו.
קריסטל קוורץ שואב אנרגיה שלילית מכל הסוגים, הוא מאזן ומחייה את המישורים הפיזיים, הנפשיים, הרגשיים והרוחניים- מנקה, שוטף ומטהר את האנרגיה סביבו. הוא מגן בעוצמה כמו גם מגביר את ההשפעה של גבישים אחרים.

נכתב על ידי Shlomit Berdahשלומית ברדה


רוז קוורץ:
אבן האהבה, פותחת חסימות רגשיות בצ'אקרת הלב. פותחת את הלב לאהבה.

טורמלין שחורה:
טורמלין היא אבן חן מינרלית יקרה המוכרת בזכות תכונותיה המופלאות לביצוע תהליכי ניקוי של גוף האדם מחומרים רעילים, שמירה והגנה מתכות כבדות ונזקים הנגרמים מזיהום סביבתי. טורמלין שחור מחולל בתוכו תהליכים הגורמים לו להיות טעון ולהעביר מתח חשמלי נמוך. אבן טורמלין שחור היא אחת ממספר מצומצם של מינרלים בעלי היכולת להפיץ לסביבה יונים שליליים וקרניים אינפרה אדומות, תכונות אלו ידועות כמועילות ותורמות לשיפור הבריאות. מרפאים קדמונים עשו שימוש באבני טורמלין לטקסים, לריפוי ולהגנה.

סיטרין :
אבן השפע .מגבירה את פוטנציאל השפע שגלום בנו ומושכת את השפע לחיינו. בנוסף מחזקת את כח הרצון וביטחון עצמי.

אמטיסט :
משוייכת לצ’קרת העין השלישית. אבן מרגיעה ,משקיטה את התודעה.עוזרת למתקשים להרדם ומרגיעה כעס. מצוינת להרגעת כאבי ראש.

רודוקרוסייט:
מעודדת שינה טובה, להפרעות שונות כגון בעיות נשימה, כיב קיבה הפרעות אכילה בחילות, אסטמה, בעיות נשימה ריאות, מבטא רגש, מטהרת את הסולר טובה למטיציה, מגבירה מוגעות איכפתיות לפלנטה, לעצמי העליון, מגבירה אהבה עצמית.(מהאתר של מיכל ביאל )

אמזונייט:
מחזקת אוטנטיות, ללכת עם הפנמיות, מחברת למקומות גבוהים, לחוסר שקט, אנרגיות שליליות, הזרמת תחושה של אופטמיות, מחברת לאהבה עצמית, מחזקת מה שנכטון עבורנו לעשות, שומרת על שלווהרוגע בתקופות קשות (מהאתר של מיכל ביאל )

רובי:
עוזרת לשחרור חסימות, חרדות קדומות ופחדים. אבן שפע חזקה שעוזרת להתחבר ליכולת האנושית הטבעית לחיות ברווחה ובעושר. נחשבת כאבן טובה לשמירה על הזוגיות ועל יציבות כלכלית, וכן כאבן המתגברת את יכולת הפריו
מבין האבנים האדומות, היא נחשבת לרוחנית ביותר. אחת האבנים הטובות ביותר להיעזר בה בתהליכי שחזור אחורה, לתקופה מוקדמת יותר בחיים אלה וגם לגלגולים קודמים. מעוררת ומחזקת את האינטואיציה, מצוין לשלב אותה בתהליכים רוחניים גבוהים עם אבנים של צ'קרות גבוהות ממגזר הצבע הלבן והזהוב
עוזרת להתאזן ולחזור לפרופורציה כשמתעוררים רגשות סוערים. מחזקת את האמפטיה לאחר וטוב לאחוז אותה בזמן ויכוחים, בעיקר עם אנשים קרובים. עוזרת לראות ולהבין את העמדה של האחר
מפעילה וממריצה פיזית. מחזקת מרץ וחיוניות ופופולרית מאד לשימוש כשיש קשיים בכניסה להריון. מחזקת ומחייה את הגוף הפיזי ומומלצת לסובלים מחולשה או עייפות. אפשר להשתמש בה בזמן מחזור לא סדיר גם אם הוא חזק מדי, כמובן שחשוב להיות קשובים כי לא תמיד תתאים במקרה זה. נשים מסוימות מתחברות לאנרגיה שלה (בעיקר בענידה כתכשיט) בזמן הריון. ההמלצה לשימוש בה בעת הריון אינה חד-משמעית וחשוב שהאישה ההרה תהיה קשובה לעצמה ותראה אם האבן מיטיבה איתה, מאחר ובזמן הריון האינטנסיביות שלה עשויה לגרום לעיתים לאי-נוחות. מצוינת לתקופת גיל המעבר, כדאי לאחוז אותה או להניח בכיס המכנסים ובאיזור האגן. עשויה להקל משמעותית על תופעת גלי-החום. (מהאתר של מיכל ביאל)

אופל בולדר:
מעודדת ומתגברת את ההתפתחות הרוחנית. רגישה מאד לתנודות אנרגטיות,ניתן להשתמש בה בצורה מודעת בכל מצב בו רוצים לתגבר מציאות כלשהי, תתגבר מחשבות ויצירה בכוח המחשבה, אך כאמור, היא מתגברת את הקיים ולא מומלצת לאנשים שבוחרים לחשוב בצורה שלילית על החיים.בכל צבעיה, היא סופגת אנרגיה רגשית ומקרינה אותה חזרה בצורה מחוזקת, לכן רצוי לא לענוד או להשתמש בה כשנמצאים במצב בו הרגשות שליליים או במצבי דכאון או כל סוג של הרס-עצמי, מאחר והיא עשויה לתגבר את המצב. מעודדת ניקוי מערכת הדם והכליות ואיזון האינסולין בגוף. מתאימה לאחיזה בזמן לידה אך ורק כשמדובר בלידה שנחווית כחוויה חיובית. אפשר לתת אותה לאנשים הנמצאים בתהליכי החלמה ממחלה, אך להקפיד להמנע ממנה כשנמצאים בתחילת או שיא המחלה בגלל נטייתה לתגבר מצבים קיימים. טובה לעיניים הפיזיות ולחיזוק הראייה.

(הסבר מהאתר של מיכל ביאל )

גרנט :
מעוררת את 2 הצקרות התחתונות,מפעילה באופן עקיף את יכולת הביטוי, מחזקת יצירתיות, מחברת לאמת הגבוההמפיגה מצבי רוח קשים, מחזקת טיהור דם, מגבירה תשוקה מינית, לכאבי גב תחתון, לחיזוק ביטחון עצמי. כוח רצון והתמדה. מגבירה אינטואיציה.( מהאתר של מיכל ביאל )

טורקונייט:
מטהרת, מאזנת, מחשבותויכולת חשיבה אינטלקט, מעניקה כוח, טובה לשינה טובה, שלווה. (מהאתר של מיכל ביאל )

פירדות:
מעודדת תהליך שינוי, מקרינה אנרגיית שמש, מחזקת מנקה, את הגוף הפיזי,יוצרת שכבת הגנה אנרגטית, טובה בזמן התפתחות רוחנית, אבן שפע, מחזקת תהליכי שפע, עוזרת להרגיש אמפטיה, מחזקת קשרים, מעוררת רגשות חיוביים, מחזקת ערך עצמי,מרככת רגשות קנאה, כעס, פחדים ( מהאתר של מיכל ביאל )

פיריט:
אבן של הגנה, בכל מקום בו יש אנרגיות קשות היא יוצרת מעטה של הגנה אנרגטית סביב המשתמש בה. היא תעזור לנושא אותה להמנע מאנרגיות שליליות סביבו כמו גם מאנשים הנמצאים בקרבתו. נותנת קרקוע משמעותי ומתאימה ל’רחפנים’ למיניהם. היא גם אבן נפלאה לעבודה שפע, כאמור: אם יודעים להזהר מהמימד האשלייתי.
מומלצת למטפלים מכל הסוגים, כולל מי שמטפלים במצבים קשים ועובדים עם זקנים, נוער מצוקה או נשים מוכות. מונעת יציאה של אנרגיה קשה מהמערכת של המטופל וחדירתה אל המטפל. גם בהקשר זה חשוב מאד לא לשכוח את נטייתה לכוון לאשליה

מחזקת את ההבנה הגבוהה לגבי השלמות והטוהר של היקום, ומתוך המקום הזה, אחיזתה עשויה להעמיק את תחושת האחדות. ההבנה הגבוהה שאין טעויות ביקום והכל מדויק היא בסיס איתן לכל עבודת שפע.

מחזקת את הזכרון, במיוחד זכירת פרטים קטנים. מצוינת לאלה שיש להם נטייה לשכוח שם או מילה. מחזקת את כוח הרצון, ועוזרת לברור את העיקר מהטפל

מחברת להוויה של שפע לא רק בפיזי, למשל: מחזקת תחושה שיש קשרי חברות, ידידות ואהבה, במקביל לתחושת שפע חומרי. טובה לטיפול במצבים חרדתיים ודיכאוניים. עוזרת להגיע לאיזון רגשי.

אבן מקררת, טובה למצבי חום ודלקות. ההגנה שהיא נותנת משמעותית במיוחד במישור הפיזי ומתאימה לאנשים שבמסגרת עבודתם או חייהם נמצאים בסביבה מסוכנת. (מהאתר של מיכל ביאל)

מיקה :
מרגיעה כעס,להתחבר להיות חלק מהחברה, קבלת המציאות, מחברת למימידים גבוהים.

@כול הזכויות למאמר והסבר אודות הקריסטלים מתוך אתר הקריסטלים – מיכל ביאל

גלה עוד על הטיפולים בשפע בריאות