מה זה אורגונייט

מה זה אור_גונייט?

אורגונייט הוא כלי אנרגטי עוצמתי וחזק של מתכות וקריסטלים עם ספירלת נחושת או מתכות אחרות ובה גם מגנט נדימיום_ את המתכות והקריסטלים יוצקים לתוך שרף /אפוקסי קריסטלי איכותי ברמה גבוהה – המהווה יצירה אנרגטית שמוציאה אנרגיה שדומה לאנרגיה שבטבע שנקראת אנרגית אורגון, אנרגיית החיים, אנרגיית צ'י.

שילוב הקריסטלים והמתכות גורם להוצאת אנרגיית אורגון חזקה מאוד המאזנת את המרחב והסביבה _האנרגיה המופקת מהאור_גונייט תורמת לניקוי מזהמים אנרגיות שליליות של קרינה ואנרגיות שליליות אחרות שמגיעות מבחוץ.

טכנולוגיית האור_גונייט מבוססת על ניסויים ומחקר שעשה המדען היהודי וילהלם רייך תלמידו של פרוייד ( תקציר מתוך ויקיפדיה על ויליאם רייך. )

רייך התנדב בקליניקה למעוטי-יכולת, שם עזר להמוני אנשים ממעמדות שונים, צבר ניסיון והגיע להבנות פורצות דרך, שהמרכזיות שבהן:

לאורך כל הדרך האמין רייך בבסיס הבריא של האדם. הייתה לו ראייה הוליסטית והוא טען שמתחת למסיכה של האדם ומתחת לתת-המודע שוכן הגרעין הביולוגי המשותף לכל אדם באשר הוא אדם – הגרעין המניע את האדם לחיברות ולאהבה.

בשנות ה-30 של המאה ה-20 טען רייך שגילה אנרגיה פיזיקלית חדשה הנמצאת בכל בעלי החיים ובאוויר. האנרגיה כונתה בשם אורגון. רייך בנה מכשירים שכונו "צוברי אורגון" שתפקידם היה לצבור את האנרגיה ולרתום אותה לשם ריפוי מחלות כמו סרטן ולחיזוק האון המיני. טענותיו לא התקבלו על ידי הקהילה המדעית.

בשנת 1933 פרסם רייך את המסה "פסיכולוגיית ההמון של הפשיזם" והוחרם על ידי הנאצים. לאחר שהבין שהוא בסכנה (גם בשל מוצאו היהודי), היגר ב-1934 לזמן קצר לדנמרק, עבר לשוודיה, ובסתיו של אותה שנה התיישב באוסלו שבנורווגיה, שם המשיך את מחקרו על אורגון באוניברסיטת אוסלו במשך כחמש שנים. בשנת 1939, לאחר שנוצרה כנגדו אופוזיציה של אנשי רפואה ופסיכיאטריה, שלא הסכימו עם שיטותיו, היגר לארצות הברית. ב-1947, לאחר סדרה של מאמרים שפורסמו ב"ניו ריפבליק" וב"הארפרז", החל ארגון התרופות והמזון האמריקאי (ה-FDA) בחקירה אודות טענותיו על אורגון. בעקבות החקירה הוציא הארגון צו שאסר על ההתייחסות לטיפול באורגון כטיפול רפואי. למרות הצו המשיך רייך בטיפוליו באורגון והואשם בביזוי בית המשפט. הוא ניהל את הגנתו לבדו, הגנה שכללה שליחת כל ספריו לשופט. למרות זאת הורשע רייך ונגזרו עליו שנתיים מאסר. רייך נפטר מהתקף לב בכלא, זמן קצר לפני מועד שחרורו.

בין אוגוסט 1956 ועד 1962 שרף ה-FDA רבים מכתביו של רייך והושמדו גם מכשיריו לטיפול באורגון. רדיפתו המתמשכת בידי הממסד הרפואי עוררה את הסופר רוברט אנטון וילסון לכתוב את המחזה "וילהלם רייך בגיהנום", בו תיאר את אנשי האקדמיה כאוחזים במוסר צבוע, ואת גורמי הממשל כשליחי אינקוויזיציה.

את יצירות האורגונייט צי ניתן למצוא בצורות ואופנים שונים כמו : תליונים, תבניות עגולות, שטוחות, פרמידות, מלבניות, וצורות גיאומטריות בצבעים וגוונים מיוחדים ויפים – צורות אלה מהדהדות אנרגית אורגון _ אנרגיית חיים במידה והאורגונייט מיוצר בצורה נכונה המכילה את החומרים החיוניים היא תהדהד ותדר את המרחב באנרגיה זו עד למרחק של 15/17 מטר.

אנרגיית אורגונייט ככלי לשיקום הסביבה והטבע : האנרגיה שמתדר האורגונייט הוא מאוד עוצמתי לכן עוזר לצמחיה לגדול בצורה בריאה יותר. בעולם קיימות קבוצות של אנשים שפיזרו אורגונייטים סביב הפלנטה כדי לעזור לטבע שנהרס להשתקם יותר מהר / או לטבע קיים לגדול באופן בריא וזאת בשל תחלואים ונזקים שנגרמו לו פעולות אלה מתקימות בימינו בעולם מתוך הכרת הצורך ליעיל את הסביבה והמרחב באנרגיה טובה יותר.

בשנים האחרונות רבים האנשים בארץ וברחבי העולם המתחילים לגלות להיחשף ולהתחבר אל אנרגיית האורגונייט ולתכונות המקסימות המדהימות של היופי שבכלי ריפוי זה שהוא ניתן לנשיאה ממקום למקום כמו ענידת תליון

לכן הוא גורם ליותר ויותר אנשים להתעניין בנושא ולנסות להיעזר בו למטרת שיפור חייהם וחיים של אחרים ולעשות טוב לסביבה בה הם חיים .

מה היא עוד תורומתו של האורגונייט ?

* ✨משפר את איכות השינה – התפקוד היום יומי שלנו והשינה בפרט מושפע מהסביבה בה אנחנו חיים בעידן המודרני. נידיים, מחשבים, וויפיי, פלאפונים ועוד תוצרי מזהמים שונים הנמצאים בכל מקום ומשפיעים על תפקוד חיינו לרעה.

האור-גונייט עוזר להחליש את אותם קרינות ובכך משרה יותר רוגע פנימי.

* ✨טיהור מים – עוזר להוציא חלק מהרעלים הסביבתיים שנכנסו למים ועוזר להחזיר את המים למצב של מים זורמים בטבע, מים אשר מכילים יותר יונים שליליים כשיש יותר יונים שלילים ככה זה יותר בריא לנו.

*✨ ניקוי זיהום קרינה וזיהום אוויר – האורגונייט משמש ככלי אנרגטי נוח להחלשת קרינה וזיהום אוויר שמגיע מתוך או מחוץ לבית. הוא מוציא אנרגית אורגון אשר מוציאה יונים שליליים שעוזרים להחליש ולנקות את היונים החיוביים שבקרינה ובזיהום אוויר

* ✨שיפור הנוי והצמחיה – האור_גונייט רוטט אנרגיית אורגון אשר עוזרת לצמחיה לגדול בקלות ובצורה יותר בריאה ועוזר גם לצמחים פחות להיהרס ולהירקב בימים של אובך וזיהום אוויר גבוה.

* ✨שימור אוכל לאורך זמן – כאשר כמה אורגונייטים נמצאים קרוב לאוכל האנרגיה שהוא מוציא גורמת לאוכל להישמר ליותר זמן.

* ✨טיפולים הוליסטיים אנרגטיים – טובה למטפלים המעונינים ליעל ולשפר את דרכי הריפוי אצלם בקליניקה היות ואנרגיה זו כשהיא מונחת על הגוף מגיעה למקומות בהם יש חסימות אנרגטיות ומטפלת בהם.

גלה עוד על הטיפולים בשפע בריאות